14 januari!

Jaa, dagarna ser ganska vanliga ut för mej nu. Upp tidigt, ta tunnelbanan (lyckades åka lite fel idag också! Får se om jag lyckas imorn..), jobba 9-3, sen gå en promenad, hänga lite med några från jobbet osv, hem, äta, dator osv typ.
Idag var jag ute och sprang. Vi bor jättenära bergen så sprang lite ditåt. Jag sprang lite vilse till och med, eller jag visste inte vart jag var och fick fråga efter vägen flera gånger. Jag hamnade lite annastans än vad jag hade tänkt. Men jag hittade ju hem tillslut, vilket är det viktiga! Måste bara nämna att när jag var ute och gick igår (också vid bergen) så såg jag ett vildsvin mitt på gatan (!). Lite läskigt ändå...


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0