15 januari! fredag idag!

Helg imorgon. Men vad ska man hitta på då? En hel ledig dag här känns ju konstigt... Säljandet går bara bättre i alla fall. Idag ringde jag en tjej som typ ville sälja hudvårdsprodukter till mej (frågade om jag var intresserad..). Så hon började babbla på om aloe vera och allt möjligt och gav mej en hemsida och sa att jag jättegärna skulle ringa henne. Hon var i alla fall jättrevlig att prata med. (Hon köpte av mej också!) Så efter det kände jag mig glad! Sånna roliga samtal gillar jag!

Jag var förresten och kollade på rum idag och jag hittade ett som jag ska ta. Det var kanske inte så jättefint, men det hade säng, garderob och skrivbord och sen delade man kök och badrum. Det var helt okej och det kostade bara 250 euro inklusive allt då! Så skönt att få nått eget och slippa ligga på en madrass på golvet då. Jag hoppas det blir bra. Dessutom var det bara 10min gångavstånd till jobbet också. Bättre än att behöva ta tunnelbanan en timme innan man börjar jobba.


Ida


Kommentarer
Postat av: Lina Bylund

Låter bra dedär med rummet och att det går bättre på jobbet :) Ge det tid så ska du se att du kommer trivas :)

2010-01-16 @ 00:58:26
URL: http://www.lina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0