18 januari! Nu ska jag försöka vara positivare!

Eftersom mitt visakort är stulet så kom jag ju på att jag kan ju inte boka någon resa hem... Så därför får mamma göra det åt mig imorgon. Jag som var så peppad på att boka. Aja, huvudsaken är att det blir bokat!
Längtar till alla där hemma redan! Saknar er!

Jobbet gick kasst idag, sålde bara 3 st... Jag är redan så himla less på det. Det är mycket värre än telia. Men bara 18 jobb dagar kvar! Det blir att räkna ner nu. Nu vet jag att allt jag älskar är inom räckhåll i alla fall. Inte så långt dit.
Dessutom så är vädret är kasst, de är kallt (kring 10) och det regnar. 

Nu låter jag jättenegativ om allt, att allt bara är skit. Men nu när hemresan är (snart) bokad så känns allt mycket bätte. Barcelona är verkligen en superfin stad, det finns massor att se hära. Så nu när jag bokat så kan jag börja försöka att njuta! Nu hoppas jag bara på fint väder!


 Ida


Kommentarer
Postat av: Sannas fotografi

Vad är det du jobbar som :)?

2010-01-19 @ 17:06:23
URL: http://emmotsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0