18 januari! Ska jag eller ska jag inte...?

Så skönt det var med många timmars sömn i natt, det behvövdes.
Jag sitter och kikar på resor hem nu och det blir nog att ta flyget den 12 februari. Det känns skönt att boka för då har jag ett mål. Då kan jag njuta mer av den tid jag har kvar. Och det är väl bra att ha vart borta i en hel månad ändå? Då har jag ju hunnit testa på att leva, bo och jobba här i Barcelona och jag har även sett och upplevt en hel del under tiden.

Jag är nog en sån människa som trivs att vara hemma bland sånna jag älskar och tycker om. Jag kan längta tillbaka nu efter allt de vanliga, som träna, jobba, spela innebandy, träffa alla... Men samtidigt så när jag är hemma så vill jag bort och göra något nytt.
Men jag har många år på mej att hinna göra saker och resa mera, eller hur? Och då kan jag resa med kompisar, tim, familjen osv. Nu har jag i alla fall provat det här. Jag tror det blir bra att boka hemresa. En månad är ju ändå länge att vara borta.


Ida


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tycker det låter bra! Ser fram emot att ha dig tillbaka på träningarna osv då ;) <3

2010-01-18 @ 15:31:45
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0