21 januari! en bra dag!

Jag vaknade av solen som strålade in genom fönstret!! Nää, riktigt så bra var det inte! När jag kollar ut genom mitt fönster för att se på den blåa himlen så tittar in i en gammal spansk gubbes kök. Mitt fönster är mot en annan husvägg. Så solen tittar aldrig in där, det är knappt så det kommer in något ljus...

Men när jag klev utanför dörren för dagens löptur så sken solen, UNDERBART! Min dag var räddad, typ. Men seriöst så spelar vädret stor roll för mej. Är det fint väder så blir jag oftast glad.
Löpturen gick längs hamnen här i barcelona, härligt härligt! Men formen är inte riktigt på topp... När jag kommer hem blir det hårdträning inför sommaren.
I alla fall så efteråt så tog jag och gabriella en prommis läng la rambla i solskenet upp till el cortes ingles, ett stort köpcentrum, för att köpa lite mat.

Imorgon är det fredag, sista jobb dagen för veckan! Vi jobbar dessutom förmiddag. Och efter det hade vi tänkt lite shopping, najs!

Nu ska jag bara föra över lite pengar till mitt spanska konto så jag har nå att shoppa för!
Ha de så bra!


Ida


Kommentarer
Postat av: Lina Bylund

Börja nu lägga ut lite bilder också Ida ;) Ha det bra! <3

2010-01-22 @ 00:34:54
URL: http://www.lina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0