22 januari! friday!!

Idag var det skönaste dagen på jobbet hittills. Det var knappt nå samtal alls! Vissa pass var det kanske ett samtal på tio min. Så det blev mycket prat istället. Så himla skönt det var. Jag hann till och med sy igen hålet på mina leggins. Så idag gick dagen väldigt fort. Och efter jobbet for jag, gabriella och en annan Ida från jobbet till ett köpcentrum med tunnelbanan.
Tyvär nog så hade jag inte fått in mina pengar på mitt spanska konto idag (överförde igår). Jag vill ha mina pengar nu så jag slipper oroa mej och kan köpa/göra vad jag vill. Tänk om det har blivit något fel i överföringen? Det stod att det skulle ta en bankdag, men jag förde ju över igår och då borde jag ju ha haft igår... Nu blir jag ju orolig!

Tyvär så kommer det inga bilder för jag glömde sladden till kameran hemma, typiskt nog! Så det blir att vänta tills jag kommer hem. Om tre veckor alltså..


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej,



Hur mycket tjänar du där borta? :)

2010-01-22 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0