24 januari!

En månad sen det var julafton. Tre veckor tills jag är hemma i Boden igen. Så otroligt skönt! Jag vill hem nu...

Igår var det i alla fall en väldigt bra dag. Jag sprang en vända på förmiddagen, efter lunch blev det att leta igenom alla stans zara butiker för att en Ida på jobbet sökte en speciell klänning. På kvällen hade vi sedan tacomiddag hemma hos oss och firade Evelina som fyller 20 år idag, och sedan iväg till Otto zutz, en nattklubb som vi tog tunnelbanan till. Det var tjockt med folk där och vi höll först inte på att komma in...

Men idag är det är dålig dag, allt känns jobbigt, jag har inget att göra och jag förstår inte hur jag ska klara 19 dagar till hära... Alla säger att jag ska passa på att njuta av Barcelona när jag är. Men det är svårt. Jag försöker göra saker osv, men saknar allt där hemma.


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0