25 januari! ny vecka!

Jag bor på nou de la rambla, typ 5 min gångavstånd från la rambla. Vi fick veta för någon dag sedan att vi bor på den mest brottsliga gatan i hela Barcleona (!). Och ändå finns det en polisstation på samma gata. Dessutom är gatan över våran största "hor" gatan i Barcelona... Sen ska det tydligen finnas en kvinna i vårat lägenhetshus som säljer sex också...
I fredags natt (eller lördagmorgon) vid sex typ, så ringde det på porttelefonen i typ en kvart. Sen började det ringa på våran dörr också... Lite läskigt faktiskt.

Idag är det regnigt och trist väder hära i Barcelona. Blir väl en innedag då. Vi ska bara ut en sväng för att leta efter en lidl affär. Igår däremot var jag ute och traskade runt i staden i 3 timmar. Jag gick bland annat ända bort till la sagrada de familia.




Ida


Kommentarer
Postat av: Lina

Men usch Ida, skriv inte sånna inlägg.. Man får ju ont i magen av att läsa det.. Var försiktig nu och ta hand om dig :) Kram

2010-01-26 @ 01:09:30
URL: http://www.Lina.nu
Postat av: Evelina

haha jag tycker det låter lysande hörredu :p du får ta det lite försiktigt, men sen blir det nog en rolig erfarenhet att ha bott där ändå :) miss u <3

2010-01-26 @ 01:26:29
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0