26 januari!

Visst är jag duktig på att uppdatera?

Idag så tog jag mej i prommis i det fin-fina vädret till stranden. Så fint det var! Det blåste ordentligt så det var stora vågor. Synd att jag inte kan lägga upp mina bilder som sagt... Det får bli när jag kommer hem istället!

Nu så har mina pengar äntligen förts över till mitt spanska konto. Men vad händer då när jag ska ta ut pengar? Jo, då är det nått fel på mitt kort! Så på fredag får jag ett nytt kort då. Jag säger då det...

Jag har nyss ätit lite middag (ris, stekt paprika och några kyklingfyllda croketter typ?) och tänke gå en sväng på stan lite senare om en stund. Affärerna har ju öppet till nio så.


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0