28 januari! så var det fredag imorgon igen!

Den här veckan har faktiskt gått fort! Det är positivt!
På jobbet har vi varit i slutet på listan som vi ringer ifrån så vi har knappt haft några samtal, så skönt!
Jag har läst ut boken "Inspärrad" som jag fick av Emilie i julklapp då. Och då har jag bara läst boken på jobbet! Vi får egentligen inte läsa böcker, bara tidgningar...
I alla fall så var det en väldigt bra bok! Så skrämmande så man tror inte att det är sant hur det kan pågå sådant. Det är lite likt "pojken som kallades det". Den handlar om en flicka som inte kan bo hos hennes föräldrar av flera skäl så hon får bo på olika barnhem. Hon hamnar på något hem för tjejer där hon drogas flera gånger per dag och misshandlas grovt...
Nu ska jag börja läsa ps. jag älskar dej. Jag har sett filmen och den är riktigt bra!

I alla fall så skulle jag säga att sista passet idag så fick vi in en ny lista!! Alltså mass telefonsamtal = jobbigt... :b

Efter jobbet så tog jag och Gabriella en prommis till stranden. Det är så otroligt fint! Jag bara älskar havet! :) Man blir så glad av det!

Förresten har jag hittat att min dator har en card reader! Så nu kommer det bilder!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Ida! vad kul att du tyckte om boken: ) jag hoppas att du har det bra (även fast jag har fått höra från evelina att det har varit lite jobbigt och sådär) kul med bilder också! :D Ta hand om dig:) pussåkram

2010-01-28 @ 23:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0