3 januari! mums!

Denna dag så har jag jobbat några timmar och vaknade därför halv sju. När jag väl kom till jobbet så insåg jag att jag var på fel ställe när jag inte hittade mitt namn på schemat. Så jag skulle egentligen befinna mej i fagernäs. Men lite svårt att ta sig dit när jag redan var försenad, det inte går några bussar och jag inte har någon bil. Så då fick dom på jobbet komma och hämta mig. Det löste sig i alla fall tillslut!


På innebandyträningen idag var jag hur slut som helst och seg i kroppen, från igår. Det var en ansträngande dag igår. Efter den så hade vi inte tid att laga nå mat så det blev SUSHI till middag!! Det kändes lite godare än pyttipanna eller korvstroganoff också. Mums vad gott det var iaf! Jag ville aldrig att den skulle ta slut. Efter det blev det efterrätt hos fanny med ost och kex! Gott det med! Och så fick jag mej en ost hem som luktade prutt :b


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0