30 januari!

Igårkväll åkte vi in till en bar och satt där i några timmar. Det var ett rätt mysigt ställe.
tjuvåkte tunnelbanan både dit och hem. Varför gör jag det när jag åkt fast en gång tidigare kan man ju fråga sig? Min puls var typ 110 hela tiden. Jag var hela tiden rädd att en vakt skulle komma och ta mej. När jag smet in först så var vakten upptagen med att stoppa två andra tjejer som smitit in. Men det gick faktiskt bra! Och det känns ju alltid bättre att ha tjuvåkt efteråt om man inte åkt fast så ;b Och här, jämfört med Prag, så är ju faktiskt tunnelbanan dyr, 1.4 euro.

Idag blev det en skön sovmorgon och sedan en springtur upp på berget, olympia stadion i solen. Nu tänkte jag promenera en sväng antingen i stan eller i hamnen.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Om tunnelbanan är dyr i barcelona jämfört med prag så lär ju bötern också vara det!! :O Du är verkligen FÖR snål ida!! :p haha men det verkar ju som att du har det bra annars iaf ;) <3

2010-01-31 @ 04:35:23
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0