31 januari! Jag undrar hur mycket jag har gått här i barcelona...



Jag vaknade vid halv två efter att ha kommit hem efter fem igår. Jobbigt att man inte går ut här i Spanien förrän vid två tiden. Igår slapp jag i alla fall försöka smita in för nu var vi i tid och kunde komma in på listan som vi stod på. Det blev samma ställe som sist i alla fall, Otto zutz. 

Igår hann jag faktiskt göra riktigt mycket förutom utång på kvällen. Jag var ute och gick en sväng på förmiddagen. Jag gick tll bla. Palau Güell, ett typ hus av Antoni Gaudi, och kikade in dära. Efter det var jag som sagt ute och sprang och sedan efter jag duschat och ätit begav jag mig ut en tredje gång, denna gång gick jag till La caiza forum som hade flera utställningar. Bland annat en fotoutställning med masor av bra och intressanta bilder från Colmbia, Pakistan m.m. Skrämmande bilder var det faktiskt. 
 
I alla fall så idag gick jag på en lång promenad till Park guell. Den ligger dessutom på berget så det var uppförs nästan hela vägen. Det tog en timme ungefär dit. Men det var det värt! Synd bara att det inte var soligt och blå himmel bara....



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0