8 januari!

Det har vart fullt upp verkligen hela dagen idag från halv sju imorse, en stressig och jobbig dag. Jag har vart och bowlat och käkat middag med laget nu i alla fall och det var skoj och trevligt! Jag vann över Evelina!! (Bella vann totala).  Sen var det frassemat med skrovmål. Det är alltid roligt att bowla. Och när jag kommer hem, då ska vi bowla tim. Som vi gjorde första gången då jag vann över dej!

Det blev att säga hejdå till bella och evelina då. Jag har inte riktigt fattat att jag ska vara borta i flera veckor, det känns bara som en semester typ. Det är först när man ska säga hejdå som det känns så allvarligt på nått sätt... Jag hatar att säga hejdå. Snart måste jag säga hejdå till tim. Det kommer vara ännu värre. Jag känner mig mest ledsen nu och oroad...


Ida


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vadå att det kommer vara värre att säga hejdå till tim?! haha

Nee jag kommer sakna dig! Tur att du inte kommer vara borta för länge ändå :)

Och så vann jag ju faktiskt ena gången över dig på bowlingen ;) <3<3<3

2010-01-08 @ 21:05:10
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0