20 juli!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev hära. Jag har tänkt flera gånger men så har det inte blivit av... Det känns i alla fall som om veckorna går väldigt fort, det är ju redan näst sista veckan i juli. Den här veckan är en rätt så lugn vecka, inte så mycket jobb. Sen är det bara tre jobb veckor kvar och sen...vad händer sen? Nu har jag fått antagningarna i alla fall. Men jag osäker på att plugga nu. Jag blir så osäker på vad jag verkligen vill... Så nu står en lång resa högre upp i planerna till hösten.

Idag blev det en skön sovmorgon, det var längesen, och sem sola och bad (jag badade faktiskt!) på alder. Men typiskt nog så kommer det alltid en massa moln när jag kommer till alder. Innan jag åkte hemifrån var himlen blå och det såg så fint ut. Jag funderar just nu vad ska hitta på härnäst, det är några timmar kvar till innebandytränignen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0