21 juli!

En ledig dag idag där jag inte gjort någonting i princip fram till klockan fyra då jag for iväg för tennis med Anna och Emelie. Kul med tennis, synd bara att vi inte har så hög klass (inte jag och anna i alla fall!). Men vi blir bättre faktiskt. Det började regna så vi avslutade tennis och for och hyrde film. Det blev tillslut flyga drake. Jag har inte läst boken, men jag har hört att den ska vara riktigt bra. Och det var den. Nu får jag sådan lust att läsa boken. Vi höll trots att den var bra och spännande att somna till filmen, både jag och emelie låg halvt sovandes i soffan. Jag har blivit så trött på sistone.

 





Inte lätt när det är svårt. Inte lätt när inget blir som man tänkt. Inte lätt när saker förändras.



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0