27 juli!

Idag slutade jag klockan två. Men jag blev lite sen från jobbet och sen dess har jag haft fullt upp! Först cyklade jag förbi ica och köpte philadelphiaost till cheescaken jag skulle baka. Sen så upptäckte jag när jag kom hem att det behövdes två paket ost, och jag hade bara köpt ett. Så då fick jag ta bilen till ica för att köpa mera. Sen ringer mamma på väg till pajala och säger att jag måste posta brev nått de hade glömt. Så då fick jag ta bilen igen och posta.
Sen har jag haft fullt upp med att baka cheescake, laga middag (det blev en supergod pasta carbonara, typ de enda jag kan laga) och diska allt min familj lämnat efter sig. Nu när jag är klar med allt, plus bytt om till träningen och packat väskan, så upptäcker jag att frimärkerna ligger kvar i mitt rum!! Jag har alltså postat ett kuvert utan frimärken, klantiga jag...

Jaja, så nu måste jag posta ett nytt kuvert innan jag far på träning. Efter träningen bär det av till liza för lite mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0