29 juli!

Åh vad skönt att vara ledig imorgon!

Nu har jag varit en duktig hemma-flicka. Jag har lagat middag med emelie och anna, kyckling och ris som blev faktiskt gott till slut. Diskat all disk. Städat och sopat i huset. Betalat mina räkningar. Plockat in jordgubbar från landet, och jag gillar verkligen inte att plocka jordgubbar.

Nu är det en hel del bra saker som händer. Det blir nog pdol i helgen, i alla fall en dag. Sedan är det nästan inbokat med fjällen med anna och emelie den 13-16 augusti. Det kommer bli väldigt bra och kul tror jag. Sen är det dessutom bara två jobb veckor kvar nu.




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är duktig du utter ;) PUSS från din väl emelie lahti

2010-08-04 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0