7 juli!

Jag vaknade imorse av att det regnade. Kul tänkte jag som planerat en dag på alder eftersom de lovat att de skulle vara minst lika fint som igår. Dessutom var jag tvungen att cykla halv sju i regnet till jobbet. Det är en väldigt bra start på dagen.
Sen har jag gått och varit trött irriterad och haft ont i huvudet hela dagen idag. Istället för bad blev det fika och stan. Nu behöver jag mycket sömn för att orka med morgondagen, tuff dag.


Just nu sitter väl de flesta och ser spanien - tyskland, VM semifinal, men inte jag. Jag har inte sett en enda fotbollsmatch under VM. Jag hejjar i alla fall på spanien, trots att varken Messi eller Ronaldo spelar där (vilket jag trodde...). Godnatt!



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0