13 juni!

Igår så var det först avskedskväll hos Lina bylund som åker till vimmerby över hela sommaren och jobbar och sedan så for vi på farmen, Festkväll med Brolle. Så tråkigt att hon åker, men sommaren är kort. Kvällen var i alla fall riktigt bra, den började bra och fortsatte riktigt bra. Och det bästa av allt att Emelie var där!! Liza frågar mej helt plötsligt under kvällen om jag träffat Emelie än. Jag tror aldrig jag blivit så chockad och förvånad och sen glad när jag träffade henne! Det gjorde min kväll så bra! Vilken överraskning! Jag trodde inte hon skulle komma till Boden förrän idag.







Idag har dagen varit väldigt lugn. Jag sov till tolv och gjorde i princip ingenting fram tills jag började jobba klockan fyra. Så nu tänkte jag ta en lugn kväll. Jag är fortfarande inte frisk, känner av i halsen fortfarande...






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0