15 juni!

Åh imorgon är det jobb, men jag orkar inte jobba! Varför har jag så svårt att säga nej när det ringer!?! Och jag har ångest för att jag börjar på mitt schema på måndag och mina åtta veckor av sommarjobb börjar. Jag vill inte... Dessutom så har jag ännu inte fått mitt schema så jag vet inte ens hur jag jobbar. Snälla, säg att det åtminstone blir bra. Just nu finns det inget jag kan se framemot efter allt jobb, därför känns allt jobb extra jobbigt och omotiverande. Jag ska verkligen försöka komma iväg på nån sista minuten eller så.

Jag kom i alla fall nyss hem från en trevlig tjejkväll hos Sofia i deras nya snygga lägenhet. Jag blir så sugen jag med på att fixa till och inreda en egen lägenhet. Men det lär ju inte hända förrän om många år. Det är ju inte precis så man kommer vilja lägga ner mycket tid och pengar på att fixa till en studentlägenhet som kanske blir mitt nästa boende...

Aja, godnatt nu! Jag ska försöka sova och inte tänka så mycket, men det är svårt.


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0