17 juni!

Varenda kväll när jag ska sova tycker jag mig höra mygg! Det där myggsurret ni vet. Så då får jag alltid tända lampan och gå på myggjakt. Jag tror jag inbillar mej det där surret ibland också. Mygg alltså, det är verkligen det värsta med sommaren.


Idag blev det luleå på min lediga dag med Linnea. Jag tog bussen dit och mötte upp henne och så gick vi runt lite och kikade och tog en fika på slutet. Gud vad länge sen det måste vara sen jag var i lule, dom har ju gjort om överallt typ! Gina har ju bytt lokaler och blivit skitstort. Jag fick nästan panik för att jag inte hittade något jag ville ha. Man kan ju inte åka till lule och komma hem tomhänt, det känns lite onödigt... Men jag köpte tillslut en klänning och ett par skor. Och så fikat! :)

Nu ska jag ladda för travjobb imorn (och travjobb hela lördagen för den delen).


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0