19 juni!

Idag har det verkligen varit trav hela dagen. Först lunchtrav och sedan V75, bara en paus mellan för att åka hem och äta. Men dagen har gått riktigt snabbt, det har rullat på bra och varit mycket att göra. Lite läskigt bara att ha så mycket pengar i kassan som man har under kvällen. Nästa lördag blir det V75 i skellefte. Jag blir själv sugen på att spela och vinna förstås! Men jag skulle vara för feg för att våga satsa. Lika bra att spara pengarna, så har man inte förlorat nått, haha.

Jag hann se lite av Victoria och Daniels bröllop när jag var hemma på middag. Och jag blir så glad av att se dom så lyckliga och kära. Det var så fint allt. Jag tyckte i alla fall det var riktigt roligt med bröllopet. Hoppas det kommer ett litet prinsess barn snart! Jag blir sugen på att själv gifta mig när jag ser dom.





Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0