22 juni!

Nu drar jag ut och springer, jag har inget annat bättre för mej så. Jag börjar först jobba klockan fem och jobbar kväll. Jag gillar att jobba kväll, lättare att jobba kväll än dag och så får man sovmorgon.


Igår var det myskväll hos fanny med kladdkaka och film. Liza hade hyrt hatchi (tror jag att den hette). Den handlade om en man som hittade en hundvalp och tog hand om den. När han sedan dog så fortsatte hunden, Hatchi, att vänta på sin husse vid tågstationen, för att han skulle komma hem efter jobbet,  varje dag som han hade gjort när han levde. Han väntade i tio år tills han själv dog. Hunden var så otroligt söt och jag tyckte så synd om den. Det var faktiskt en sann historia. Men annars var filmen ganska så långtråkig.



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0