24 juni!

Idag har det vart en väldigt skön dag med morgonträning i solen på banan, första gången för iår förrsten. Gud vad jag kommer ha träningsvärk imorgon i vaderna efter att ha sprungit med spikskorna! Sedan en liten vända på stan där jag köpte nytt torrschampoo bl.a.

Och idag har jag räddat liv! På väg hem från jobbet såg jag precis katten, som bor i ett av husen på jobbet, att "leka" med en mus. Usch vad hemskt! Så jag och en annan på jobbet gick och skrämde bort katten och bärde iväg musen en bit bort i en skogsdunge. Jag gillar inte när katterna tar möss och råttor och allt vad det är. Om jag skaffar katt någon gång får det bli en snäll inomhuskatt!


Nu ska jag äta lite kvällsfika och tagga för jobb till 17 imorgon och sedan midsommarfirande!


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0