27 juni!

Det kändes som söndag hela dagen igår så det känns fel med söndag igen.

Midsommarafton var väldigt bra, eller det började inte så bra. Jag försov mej, vaknade 7.29 och började jobba halv åtta... Jag som verkligen aldrig försover mej! Men det gick bra ändå. Efter jobbet bar det iväg till Liza där vi grillade (och jag som typ aldrig har grillat kött förut.. men mina fläskfile bitar blev ändå rätt så bra). Det var så himla bra väder så det kunde inte annat än bli bra allt. Kvällen fortsatte sedan i en stuga lite utanför unbyn.


Igår var det väldigt lugnt fram tills jag for till skellefte för att jobba på midnattstravet. Och gud vad kvällen var lång. Det var lycka när sista loppet gått och man fick stänga kassan. Men toppen med lite extrapengar.


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0