2 juni! Lite bra saker i alla fall

Bra saker är
- att Anna och agnes kommer hem om 8 dagar och Emelie kommer hem om 10 dagar, det blir en massa skoj då hoppas jag.
- att Linnea mest troligt inte åker till Norge och blir kvar i Boden med oss.
- att jag faktiskt känner mej ovanligt brun för att vara mej och för att vara början av juni och inte varit utomlands.
- att jag var på orientering igår och det var roligt, och det känns som om jag kommer fortsätta vara på orienteringsträningar så ofta jag kan.
- att jag har vänner säsong 3-10 på min hårddisk (tack Anna!).





Efter 5 timmars sömn förra natten, jobb och terrängtävling i Sävast så borde jag ta en tidig kväll om jag ska orka med att stiga upp halv sju för jobb till fem...


Update 1: Haha, såg nu att jag råkat skriva 3 maj istället för 3 juni... Men nu är det fixat!
Update 2: Och idag (torsdag) ser jag att jag råkat skriva 3 istället för 2... Gud vad jag var vimsig igår..



Kan inte allt bara lösa sig..?

Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0