14 mars! ahhh

Det har hänt väldigt mycket sen sist. Så mycket så jag knappt kommer ihåg... Mest negativa saker faktiskt. Inget jag orkar skriva om.

Veckorna rinner på oerhört fort, det är bara två helger kvar till påsk. Vart tar all tid vägen? Det är en månad kvar till sista anmälan till univesitet/högskola till hösten. Ska jag söka? Vad ska jag söka? Jag tänker hela tiden att det är länge kvar, jag har massa tid att sitta och kunna kolla på skolor och utbildningar. Men det blir aldrig av, jag orkar aldrig ta mej tiden. Jag har i alla fall börjat titta och plugga lite till högskoleprovet, en poäng till mej där i alla fall!


Jag såg finalen igår på melodifestivalen med Linnea (som hälften av alla andra i sverige typ ;b). Och varför kan inte svenska folket rösta bra? Jag som trodde det skulle vara skit att det skulle vara en massa jurygrupper och dessutom från andra länder som skulle rösta. Men det var ju bra! Efter att dom röstat var ju allting bra, Salem al Fakir ledde! Men sen kom folkets röster och förstörde. Jag älskar Salem Al fakirs låt! Den hade åtminstonde haft en chans dessutom.
Förresten har jag börjat nöta Fairytale med Alexander Rybak igen. Jag hade glömt hur bra den låten var!

Nu ska jag och tim avsluta denna vecka med himym (How I met yout mother!) Godnatt!




Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0