18 mars!

Vi fick en lapp hem i bredvlådan igår att nu ska dom byta fönster hos oss. Äntligen! Nu kanske det slutar dra från fönstrerna och vi äntligen får det lite varmare. Men, dom ska börja klockan 7 på morgonen!! Jag som är ledig imorgon. Jag har i alla fall beslutat att sova hemma hos mamma och pappa därför så jag får utnyttja min sovmorgon och har någonstans att vara medan byggkillarna invaderar våran lägenhet.

Det värsta är att vi måste flytta alla möbler, gardiner, lampor, saker 1.5 meter från fönstrerna. Det är ju nästan halva vår lägenhet det. Det måste vi göra idag alltså. Dessutom har vi tvätttid från 17-21 och dessutom jobbar jag 17-20 och har innebandyträning efteråt... Allt på samma gång verkligen. Så nu har jag i alla fall börjat att ta bort allt ifrån fönstrerna och ta fram allt som ska tvättas. Imorgon blir det heller ingen rolig dag. Det blir att ställa tillbaka allting och städa lägenheten...


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0