21 mars!

Jag är inte bra på att komma på rubriker...


Igår hade jag och Tim bestämt oss för att äta ute. Lite som ett sen ett års dags firande typ. Tim hade varit på domarutbildning i Luleå hela dagen och kom inte hem förrän vid sju. Jag hade varit på storheden och sen hämtat Lina från busstationen i luleå på eftermiddagen. Så när vi väl var klara för att gå vid typ halv åtta så hade vi ännu inte bestämt oss för vart vi skulle äta. Vi stod i kanske en halvtimme på gågatan och diskuterade vart vi skulle äta. Tillslut gick vi och köpte frukter på coop (till chokladfondue hos Marina efteråt) medan vi funderade. Jag kom sedan på att jag ville äta på Thai restaurangen, men dit vägrade Tim gå, det skulle bli alldeles för sent då. Så då stod de mellan Romeo, Ming, Chilichili och suschi. Det blev Ming tillslut. Då var klockan nästan halv nio...

Vi fick i alla fall en väldigt god middag. Och eftersom jag inte kan lämna mat jag har betalat för så resulterade de i att jag åt och åt tills jag mådde illa och hade ont i magen... Usch, känns som om jag ätit för en vecka nu.


Okej, det syns inte så väldans bra...


Det blev chokladfondue och monopol hos Marina sedan. Andra gången i mitt liv som jag spelar klart monopol. Men det tog också över tre timmar....


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0