24 mars!

Idag var vädret lika superfint. Synd bara att jag jobbade idag. Men det kändes nödvändingt för det har inte blivit många timmars jobb i veckan. Förresten så kommer lönen imorgon!

Efter jobbet drog jag och Tim iväg på skön springrunda i solnedgången. Det började faktiskt bli kallt då. Sen for tim iväg för middag med alla UF företagare så jag blev själv hela kvällen, därför gick jag genom stan till Fanny istället. Skönt att ha någon nära man kan gå till.
Vi var sugna på något gott, men ville inte vara så onyttiga och göra kladdkaka. Så istället köpte vi bananer och chokad och gjorde alltså bananer med mintchoklad i ugnen med glass. Jättegott!

Vid elva när jag gick hem den långa, kalla vägen genom stan kom jag på att jag inte hade duschat, hehe. Så trött som jag var så var det bara att hoppa i duschen i alla fall...

Nu blir det att sova, väntar bara på att Tim ska komma...




Ida


Kommentarer
Postat av: Anna

Fina ni är! <3

2010-03-25 @ 21:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0