25 mars! inga våfflor idag inte..

Idag så steg jag upp ganska tidigt på min lediga dag (trodde jag iaf!) för att gå på UF mässan och sen hinna till när HM öppnar i gallerian. Men jag fick jobb idag, ganska bra ändå, 13-22. Jag hann på mässan och det var så kul att se alla olika företag och ideer. En del var riktigt bra och en del var lite mindre bra. Men man blir verkligen imponerad av vissa. Jag vill gå om trean och också starta ett UF företag.

Jag hann på HM också en sväng, men inte så jag var bland de 100 första tyvär nog. Så inget presentkort till mej inte. Jag köpte lite grejer, en blus, en klänning, ett bälte till tim... Så jag ska prova det hemma och se om jag ska behålla eller inte.

Imorgon är de fredag, och det ska bli en bra fredag! Dumt nog så har det bara börjat snöa igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0