29 mars! idag på träningen

Idag var det väldigt rolig träning, spel tre mot tre nästan hela träningen!

Efter träningen höll vi på att prata om något och jag började komma med massa olika varianter på "hon har inte alla kossorna i hagen".
Jag sa man kan säga:
- "Alla chipsen i chipspåsen"
- "Alla fotbollspelare på fotbollsplanen"
- "Alla glasskulor i glasstruten
- "Alla bowlingklot på bowlingplatsen.."

Efter den sista kolla dom på mig och säger att dom blir ju bara värre och värre. Evelina säger istället att man kan säga "alla käglorna på bowlingbanan".
Och jag utbrister: "Men var det inte det jag sa?!? Vad sa jag då?"
Haha, det är inte alltid så lätt när man har träning till halv elva på kvällen...

Nu blir det sängen och ladda för en jobbdag imorgon. Det känns bra att veta att jag börjar jobba om mindre än åtta timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0