4 mars! underbart väder!

Det är sånna här dagar som gör att man bra älskar vintern i norrland! Ungefär 5 minus grader, strålande sol och massor av snö!!!
Synd bara att jag jobbade hela dagen till fem och inte kunde njuta av vädret ute. Istället så for jag hem till svartbyn efter jobbet och lagade middag med pappa och seda begav vi oss ut på en skidtur på åberget. Första gången jag åker skidor för i år. Jag som har längtat så! och gud så jobbigt det var! Pappa klagade på min skidteknik hela tiden, jag som tycket jag åkte rätt bra ändå...

Nu har jag kommit från bastun och väntar på att Tim ska komma och hämta mig. Imorgon är det fredag och inge jobb, sedan helg och inge jobb då heller (bara trav söndag, men det räknas inte riktigt). UNDERBART, säger jag bara! I helg ska jag njuta av allt! Det ska bli en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0