7 mars!

Nu har jag bestämt att jag och tim ska ha en nyttig vecka nästa vecka, inget godis eller kakor osv på vardagarna (på helgern måste de ju gå bra). I helg blev det alldeles för mycket onyttigt. Men helgen har varit riktigt bra! I lördags (igår blir det ju faktiskt!) så vann vi med 11-0 mot TAIF hemma och jag gjorde 2 mål! Grymt roligt att få göra mål! Men det kändes inte så jättespeciellt att ha vunnit matchen ändå, även fast det var med så mycket.
På lördagkväll firade vi Liza som blev 20 år och sen utgång i Luleå.

Idag blev det upp för att tvätta (varför får vi alltid bara tvätt tider lördagar och söndagar 7-12??) och sedan en promenad innan vi for för att se innebandymatch och sedan jobb på travet. Vi har också ätit middag hos mamma och pappa och sett Dirty dancing 2. Åh vad jag också vill vara bra på att dansa! Någon gång ska jag ta mej en danskurs!

Det var min helg! Nu satsar vi på en ny rolig vecka! Match på onsdag i alla fall!


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0