10 maj! Varför kan inte livet vara som en film, där allt (oftast)har ett lyckligt slut?

 Jag vill ha jobb nu. Jag är less på att gå hemma och inte göra något vettigt.

Idag drog jag in till stan till fanny på cykeln. Vi fikade bullar och kakor och spelade playstation. Något skatespel som jag totalt sög i, Fanny ägde mej totalt. Men hon har i och för sig tjuvtränat mot sina brorsor så! Sen gick vi en vända på stan lite runt omkring och kikade lite i Bodens utbud av affärer. Vi kom fram till att allt hade varit så mycket roligare om vi haft en miljon i handen... Inte så konstigt kanske.


Nu blir det sängen och lite How I met your mother. Kom med förslag vad jag kan göra imorgon och mina andra lediga dagar!

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0