15 maj! lördag idag

Medan alla andra låg och solade i typ bikinii +30 typ i solen så jobbade jag från 12-21 idag... Roligt sätt att spendera en superfin lördag på. Men det behövdes nu när jag inte jobbat så mycket och inte kommer göra det heller. Jag hann med en prommis i solen imorse. Och det är nästan så jag måste säga att det är för varmt ute. Det har ju gått så himla fort! Nyss var det rätt så stora snöhögar överallt och nu är nästan gräsmattorna gröna och knopparna nästan slagit ut. Jag hinner i alla fall njuta av vädret imorgon, lär ju bli ännu bättre då har dom sagt.


Igår så följde jag med Tim på Western Farm på den där musikalshowen extravaganza. Wikstens fastigheter fyller 60 år så dom bjöd alla hyresgäster på det. Underbart med gratis alltså! Vi fick mat och allt och showen var riktigt bra.

Nä, nu väntar sängen!



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0