19 maj!

Jag ogillar att behöva anpassa mej och vänja mej vid något nytt. Jag är sämst på det. Jag vill inte göra det. Men det är det livet går ut på hela tiden typ... Att lära sig göra det.





Idag blev det en till dag med stekhet värme. Nästan för varmt, eller det var för varmt vissa stunder. Vi satt ute hos fanny och stekte och försökte bli lite bruna. Jag hoppas det lyckades, men det känns inte så för mej. Det känns som att jag inte kan bli brun av sverige solen. Nåja, jag är i alla fall inte vitast i boden. Vi hann med en mjukglass på stan också. En efterlängtad glass kan jag lova! Men varför ska man alltid bli less på glassen efter att man ätit halva?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0