2 maj!

Nu var det några dagar sedan jag skrev här sist. Under den tiden har det hunnit vara valborg och helg. En seg helg. Valborg var bra, väldigt kul hos Madde. Hon hade gjrot det så fint och bakat tårta och gjort massa småsaker att äta. Kvällen slutade sen på lotus och frasses. Allt var bra tills jag jag kom hem.

Jag kom nyss hem från Unbyn. Jag och Fanny tog en en tripp för en sista kväll med anna innan hon far tillbaka till ön. Vi spelade lite gamla tv-spel som vi inte riktigt förstod oss på så vi bytte till bingo istället. Bingo är ju riktigt skoj och jag får lust att spela bingolotto. Det var en herrans massa år sedan jag spelade det sist. Sen fick vi otroligt goda räk och ägg mackor och te av annas mamma! Underbart gott!
Vi ses ganska snart igen i alla fall anna, det är tur det!


Nu ska jag lägga mig ner i min egna mjuka säng och se lite how I met your mother. Inge jobb än så länge förrän på söndag nästa vecka så jag funderar på vad jag ska hitta på.


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0