25 maj! packar

Det blev inte orientering, det blev innebandy på arenan med intervaller, spel osv. Så nu är jag slut i benen. Efter duschen tar jag mej nu en kopp te och packar lite. Jag lyckade även få in lite film och serier på min ipod! Härligt! Nu klarar jag nog tågresan med min ipod som sällskap. Det blev tyvär inga nya låtar, så jobbigt ju att ladda ner låtar och man har ju inga på datorn nuförtiden. Kan dom inte göra nått så man bara kan lägga in sin spotify lista på ipoden, det vore ju perfekt!





Imorn ska mamma med Rosita till sjukhuset. Hon har inte varit riktigt som vanligt senaste tiden. Hoppas det inte är nått farlig och nått som går över. Min lilla Rosita!



Ida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0