28 maj! Gotland

Efter en lång resa så är jag på Gotland nu. 15 timmar tåg, 1 timme buss och 3 timmar färja. Men resan gick bra, tråkigt bara att resa helt själv.

Igår när jag kom gick vi en sväng från hamnen  till annas lägenhet och jag fick se lite av stan. Allt är verkligen så fint och mysigt här. Alla trädgårdar är så gröna, blommiga och fina. Mycket finare än hemma.
Sedan blev det middag (lite vardagslyx med fläskfile!) och film. Vi hyrde 2012, ingen av oss hade sett den. Den var väldigt lång, 2½ timme, men jag somnade faktiskt inte under den! Den var lite svår att förstå tyckte jag och så lite för overklig... Men annars var den ganska bra, lite för sorglig bara.


Nu har jag varit ute med löparskora och sett lite mera av visby medan anna har skola. Så nu blir det duschen och sen cykla ner till san och möta henne för lunch!



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0