3 maj!

Bemanningen ringde och väckte mig halv sju imorse efter endast sex timmars sömn. Men såklart tackar jag inte nej till jobb! Särskilt inte den här veckan när det är ont om det och jag ändå inte har något vettigt för mej. Hellre jobbar jag än bara går här hemma och inte gör någonting, funderar bara.



Ena stunden känns allt bättre, men andra stunden gör det bara ont och känns förfärligt...





Haha, jag i klinten på Bodenguiden dagen, första åket för säsongen!




Nu blir det duschen, mat och sen? Jag sitter väl här och inte göra någonting innan jag går och lägger mig. Jag har börjat vänja mej vid att sova själv nu. Ingen som tar plats i sängen och som man måste slåss om täcket eller kuddarna med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0