31 maj! Gotland

I helgen har jag som sagt vart på gotland hos anna. Jag besökte den fina ön som jag länge velat besöka. Och det är alltid lika härligt att träffa anna. Snart är hon här för sommaren!

I alla fall så hann vi ganska så mycket under dessa dagar.

- Jag blev runt visad i staden av anna som en turist.
- Jag fick se Visbys shoppingutbud.
- Vi bilade runt norra Gotland med anna som chauför och jag som kartläsare (enligt anna borde nog inte jag bli orienterare.. ;b ).
- Jag fick se gotlands största rauk och den blå lagunen bla.
- Vi hade lite cykelturer.
- Vi var ut i Visby en lördagkväll.
- Vi såg lite film, en riktigt riktigt kass blar!
- Vi såg fotbollsmatch.
- Vi hade lite fotorunder.
- m.m

















Jag älskar Gotland! Så fint och mysigt överallt! Jag förstår att anna trivs där. Jag skulle inte säga nej till en fin liten mysig sommarstuga med strandtomt och äppelträd och andra fina växter på gården!


Ida


Kommentarer
Postat av: Anna

Det har varit jätte trevligt att ha dig här! sen måste jag ju ta cred för den sista bilden, "höger om hopp!"

2010-06-01 @ 09:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0