5 maj! ännu en ledig dag

Andra lediga dagen och två återstår. Jag sitter och funderar vad jag kan hitta på idag. Solen skiner så ut måste jag i alla fall!

Igår var jag hos fanny halva dagen. Vi gick på dollar store, åt en macka från dagoberts i solen och slingade mitt hår. Vi hade svårt för att bestämma oss igår. Vi var inne på coop för att handla någonting att äta till lunch, men vi kom inte på något bra så då blev det dagoberts istället. Sen tänkte vi baka något, men vi kunde inte bestämma oss för vad vi skulle baka heller, så det blev inget bak. Det slutade med att vi kom ut från coop med bara ett hårspray och en hårfärg när vi skulle ha handlat så mycket mer.

Jag börjar dagen med en promenad med hunden i alla fall tror jag!


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0