5 maj!

Nu är jag faktiskt blond igen. Det gick ändå ganska så lätt.


Jag var ju ändå ganska så mörkhårig.




Jul & nyår






På valborg var jag så här ljus igen, plus att jag nu gjort blonda slingor.

Jag trivs ändå nog bäst som blond, men kul att vara mörk också.

Idag har jag solat och försökt bli lite brunare, känns inte som att det händer så mycket med det. Men men, skönt var det i alla fall!
Jag har fått resultatet på högskoleprovet också idag, 1.3 fick jag. Mycket bättre än vad jag hade trott och en ökning med 0.5 var det. fast det lär ju ändå inte hjälpa mej att komma in där jag vill.




Varför är det så svårt? Hur ska vi ha det egentligen? Vad vill du? Vad vill jag?


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0