6 maj! åhh jag är ingen bagare!

Jag börjar bli less på att vara ledig nu! Ge mej jobb!


Idag har dagen gått jättefort, men jag har hunnit göra en del också. Jag har städat, eller mest rensat på mitt rum bland lådor, papper, kläder osv. Det kändes som att det behövdes. Jag vet knappt vad jag har för kläder och jag hittade ett linne med prislappen kvar till och med!

Nu ikväll tänkte jag baka någonting gott så bestämde mig för kladdkakemuffins. Dom blir ju alltid goda! Men tydlige så blev inte mina det. Jag råkade glömma mina muffins i ugnen så dom var inne i 40min istället för 15min... Dom var inte så kladdiga då. Jag lyckas aldrig med något när jag bakar. Åh jag som var så sugen på något gott! Typiskt mej.



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0