8 maj!

Igår när jag skjutsade mamma till flyget så svängde vi in och köpte systemkameran som jag kollat på. En nikon D3000. Jag har ju alltid så svårt att bestämma mig, och särskilt om sånna här stora saker. Men jag har ju länge velat ha en systemkamera så jag hoppas det blir bra nu. Jag har ju trots allt 30 dagars öppet köp, tacka för det! Det blev mycket dyrare än vad jag trott med försäkring, väska, minneskort osv... Men jag har ju ett tag på mig och fundera och tänka efter.
Nu ska jag bara försöka lära mej kameran och fota också!


Det är förresten underbart väder idag! Jag gick en promenad runt halva fagernäs/erikslund på lunchen på jobbet, så lite har jag fått njuta av det.




Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0