23 oktober!

Igar var jag pa en vandring har i Cusco nagra timmar under dagen som varat hostel ordnade. Valdigt harligt och mysig natur. Men jag brande mej som tusan pa brostet och axlarna!! Det var inte sa varmt, men solen stekte och vi befinner oss sa hogt upp sa solen tar bra.
Pa kvallen var det festligheter har pa hostlet och sedan fortsatte vi pa en nattklubb har i Cusco.

Idag har vi packat och chekat ut och snart ska vi bege oss ut for att kopa bussbiljetter till Copacabana (mest troligt) i Bolivia. Sa det blir mest troligt buss i natt dit. Trakigt att lamna Cusco, jag trivs hara. Det ar en sa himla mysig stad och det finns sa mycket att se och gora hara. Men det blir spannande med nytt land igen. Men jag har hort att det ska vara kallare an hara och jag som fryser varje kvall har fastan jag forsoker kla pa mej sa mycket jag har... Tur att det ar billigt i alla fall.
Gud vad jobbigt det ar att packa forresten. Min vaska ar proppfull nu sa jag oroar mej hur jag ska fa plats med allt nar vi aker hem, for jag kommer ju vilja kopa lite mera... Det loser sig alltid hoppas jag. Imorgon har jag dessutom varit borta i sex veckor. Och pa tisdag fyller jag ar. Det kanns verkligen inte som det. Jag hade sa mycket velat vara hemma pa min fodelsedag...

Vi hors i Bolivia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0