4 oktober! Ciao salvador!

Nu aker vi snart till ny plats och nytt land! Hejda Salvador sager vi och hej Lima, Peru! Vi ska snart checka ut fran hostlet och tillbringa nagra timmar pa stranden i varmen, for i Peru och Bolivia har vi hort att det inte lar vara sa varmt. Klockan fyra inatt gar flyget i alla fall, vilket innebar ett antal timmars vantan pa flygplatsen. Jag har typ angest in for det. Gillar inte lang vantan, och sarskilt inte pa flygplatser. Och nu har vi dessutom inte tillgang till tax free sa jag och Cissi kan inte spendera tid dar... Trakigt nog!

Tiden i Salvador har i alla fall varit riktigt bra! Och jag hoppas fortsattningen pa var resa blir minst lika bra, men det tror jag nog! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0