5 oktober! Hola Peru!

Nu ar vi framme i Lima, Peru. Annu ett nytt land att stoppa pa listan over besokta. Det ska bli valdigt spannande att aka runt och fa se Peru, jag har hort sa mycket om landet. An sa lange sa gillar jag landet fastan jag knappt sett nagot. Men folket har verkar sa gulliga och vanliga och jag alskar deras alpackaklader. Plus att dom ska ha valdigt bra mat har och det ar mycket billigare har an Brasilien sa nu kan vi ata ute mera. Det anda ar att det ar lite kallt har, jag hade pa med langbyxor och tjocktroja och fros. Stor skillnad pa Salvador och Lima. Vi ar vana att ligga och svettas pa stranden i bikini.

Men flygresan hit var lang och jobbig, sammanlagt tog resan ungefar 18 timmar fran det att vi satte oss pa flygbussen i Salvador till att vi kom fram till hostlet i Lima. Trotta, hungriga och less pa att resa var vi da. Men imorgon ar en ny dag och jag hoppas pa att fa se lite mer av Lima.





Ha det sa bra! Snart vantar sangen for mej, skont att fa lagga sig ner och slippa sitta pa ett flygplan och sova. Allra bast hade min egna sang pa Drejarvagen varit, men det ar ett tag tills jag far ligga i den.

Adios!

 



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin dag! :)

2010-10-06 @ 05:56:41
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Elene

Jätte fin blogg:)<3



Kramar

2010-10-06 @ 06:50:19
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: Elene

Vsg:)<3 och taack:)<3



Kramar<3

2010-10-07 @ 06:53:38
URL: http://theelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0